čtvrtek, května 03, 2012

Yes, finally!

Tak ten gigantický dort mám za sebou !! Ano, tleskejte mi. Dneska jsem jela do ČEZ (znáte, skupina ČEZ, energie a tak) a skládala jsem dost, dozdobovala a tak dále. Jsem špinavá až za ušima, trvalo mi to dvě hodiny a hned pak jsem jela domů (ano, je čtvrtek a já jsem od 12 doma, to je neuvěřitelné). Takže díky bohu už tuhle hrůzu mám za sebou. Tehdy jsem si řekla "Jo, o nějaké ČEZ už nechci ani slyšet". Ale asi omyl? Šéfka mi jen tak (nejspíš i omylem) řekla, že vlastně oni chtějí ještě jeden dort?! Na příští čtvrtek?! Posrala se nebo co? Ještě se na mě otočila " .. příští čtvrtek, to ještě u nás budeš že jo?" a já "Ani náhodou!" (ano, konečně jsem si dupla). Řekla jsem ji, že jsem ji slíbila pomoct jen na začátku měsíce, víc ne .. Prý se ještě domluvíme, no to se jdu zabít! 

Dneska pádím na trénink. Potom dorazím a zítra mě čeká další pohovor. Tentokrát callcentrum (ano, já vím, nesnáším to, je to ta nejhorší práce, co může být, ale jedna z mála, kde mi nabízí úvazek a ne jenom blbou brigádu). Následně v pondělí mám pohovor ve Student Agency (jo, tam by se mi to líbilo!). Držte palce všude možně .. :) 

A nyní nějaké fotky, co jsem vám slíbila :) 
(strašně mě štve, že tam měli kompletní vedro a vlhko, potahovací hmotě se to nelíbilo)





12 komentářů:

  1. Páni, to je úžasý dort!:)
    Držím palce, aby sis našla novou práci.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, krásnej dort! Hele, ale konečně sis dupla! A ty s ní máš nějakou smlouvu nebo něco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tam právě že bez smlouvy .. Takže jsem ji řekla, že prostě už mám něco jiného (ale třeba mi za to dá víc peněz, co já vím) :D

      Vymazat
    2. Tak peníze navíc nikdy neuškodí :-D

      Vymazat
  3. Ty jsi borec! To by se mi dělat nechtělo! :D

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce! a ten dort je suprovej :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je perfektní! si šikovná :)
    držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  6. si opravdu šikovná ty jo :-* ten dort je úplně úžasnej, takovej jsem nikdy neviděla.. ale tu šéfovou bych zabila jako :/ je hrozný co ti furt dělá :/ držím palce s těma prácema :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju :-*
    Tleskáám ti !:) se šéfovou to snad už zvládneš :/:) ten dort je úžasný, uplná škoda ho jíst :P:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi strašně šikovná Boni! Perfektní dort. Správně, že sis dupla. Držím Ti všechno možné. :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. tak to vypadá opravdu skvěle! :) ale ta šéfová je asi z jiný planety, když Tě pořád nechápe :D držím palce s pohovorama, dělat u SA by se mi taky líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. haha ta tvoje šéfka musí být ale .... :D Ten dort se ti ale povedl, musela to být fakt práce, dokážu si to představit, protoze mamka je cukrářka a peče dorty doma často a vždycky se u toho rozčiluje hlavně u těch potahovaných marcipánem :D
    Držím ti palce hlavně na Student Agency ! ale snad ti vyjde i to callcentrum

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)