pondělí, března 26, 2012

Nijaká nálada?

Achjo. Sotva začnu znova částečně blogovat, zas to nějak nesedí. Teď myslím to, že většina věcí se mi za ničí pod rukama. Doma, venku, v práci, škola, přítel .. (no me gusta). Strašný. Nejradši bych utekla někam daleko od všeho, změnila si jméno (na které si stejně už skoro 20let stěžuji), žila někde u moře na pláži, měla dost peněz, neměla žádné starosti. O tom si nechám jenom zdát. 

Co vy? Žije se vám dobře? Jste rádi za krásné počasí? Nesere vás škola? Neterorizují vás rodiče nebo z vás nedolují peníze? Máte kolem sebe lidi, na které se můžete kdykoliv obrátit? 

 Nelitujete nějakých rozhodnutí? 

   

3 komentáře:

  1. a jdi tyyy.. (sice bych si jméno taky ráda změnila:D ale dá se s tím žít:D) .. a proč myslíš, že by to nešlo?:O .. třeba si tak jednou budeš žíít:P (hlavně mi nezapomeň poslat pohled!:D a pozvat mě na nějakou tu párty!!:D)

    OdpovědětVymazat
  2. jooo, povídej mi o tom! škola mě sere uplně maximálně, každej den depkařím kvůli svýmu hnusnýmu nosu a odpočítávám dny kdy začnu makat abych si vydělala na plastiku :D a do toho se hádám s mámou každou chvilku co není v práci.. parádička život, už by mohli přijít ty "lepší časy" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi ted sere spousta veci. Nejhur jsem na tom se skolou ..
    Kazdopadne drzim palce at je zase lepe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)