úterý, dubna 03, 2012

Pojďme to tu trochu oživit.

Tak jsem se rozhodla to tu trochu oživit ... Dávám vám volný prostor v tomto článku. Jestli mě chcete více poznat (spíš je to na ty lidi, kteří chtějí), tak mi můžete do komentářů napsat nějaké dobré a zajímavé témata na napsání článku. Je mi fuk, co sem napíšete, jestli třeba to, že mám napsat článek o tom, co si myslím o slonech nebo že mám napsat článek o tom, jaký mám názor na kousání nehtů (ježiš, jenom tohle ne!). Je to na vás .. Pokud na mě máte nějakou otázku, tak můžete touto formou se mě zeptat a já mile ráda udělám článek na téma :) Pokud vás nic nenapadá, můžete se prostě ptát na obyčejné i neobyčejné otázky a já vám na ně odpovím (a třeba mě na to napadne "geniální" téma na článek). Tak co myslíte, víte něco? ;)

 

14 komentářů:

  1. co tak o věcech, které máš a nemáš rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm, takže.. jaký máš názor na kousání nehtů?
    haha a povinně :DD!!

    OdpovědětVymazat
  3. recepty, bych brala taky:D ... a kočko, nevím co by jsi tak mohla napsat... vůbec nemám nápady:\\:D .. ale co třeba názor na ČR je jedno v jakém směru (vláda, škola, práce, užívání si) jestli jsi tu spokojená a nebo, kde by jsi naopak být chtěla.. a kde by jsi být URČITĚ nechtěla:D (takže ČR vlastně není špatný stát:DDD) to by mě i zajímalo, určitě se v tom najdu:D a budem sdílet stejný názor:D .. a nebo Tvůj sen?! Jestli si ho plníš a nebo naopak jen snem zůstane. hm, hm?!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Měla bys napsat, co si myslíš o ČR :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, co ty na KOUSÁNÍ NEHTŮ!? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nenapíšeš nějakej svůj názor na celkové hubnutí u mladých holek a takové to šílení kolem váhy? Přičemž by mě zajímalo jak se díváš i na bulimii a anorexii. Snad uděláš nějakej takovej článek, dík :)

    OdpovědětVymazat
  7. něco o sobě ? :)

    a něco jak zaručeně zhubnout, jo to by neškodilo :D
    a třeba něco ohledně líčení? :)

    OdpovědětVymazat
  8. zajímá mě tvůj názor na homosexualitu :)

    OdpovědětVymazat
  9. maturita, jak se na ní připravit nebo nějáké tipy? (pro mě potřebné za rok) :))

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímal by mě tvůj názor na piercing, tetování a podobný zkrášlování :D

    OdpovědětVymazat
  11. Napiš o Čr, jak se ti tu líbí nelíbí ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahuj
    Napadlo mě jaké jsou rozdíly mezi Blog.cz a blogspot.cz.. v čem je co lepší a na opak horší, jestli se něco lépe ovládá nebo je to poměrně to samé :))

    OdpovědětVymazat
  13. Napiš článek o knížkách a filmech, který máš a nemáš ráda:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)