úterý, dubna 03, 2012

Nový design změněn, ale stejně .....

.. věřte tomu, že ho brzo změním. Nastavování designů na blogspot je holt jiné a já se s tím musím nejdřív naučit (a že mi to dělá sakra problémy). Takže se chvilku kochejte tímhle a pak brzo (až samozřejmě bude čas) nastavím nový. Ani nevím, zda chci nějaký s bílým pozadím, jestli tam chci rámečky a takové .. Achjo. Musím na to přijít ... 

Akorát snídám, za chvíli letím od práce a odpoledne se sejdu s jednou rodinnou známou na "drbárnu". Večer budu dělat jedné slečně design (na blog.cz díky bohu!) tak snad mi to půjde .. 

EDIT: [15:17] - design jsem teda změnila. Současný výsledek tu prozatím nechám, dokud nevymyslím něco jiného a .. až si budu s blogspotem kamarádit .. :D

534055_212206808885718_100002892003710_323589_1920839008_n_large

5 komentářů:

  1. Velikonoce taky uz asi 5 rokem neslavim ))
    Design je uzasneeej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi okomentovala ten komentář od té slečny,že hulí dva roky taky mě to docela zarazilo.Četla jsem si potom na jejím blogu,že bude mít 15 a to,že hulí skoro od 12-13 je už docela hodně velkej masakr aji na mě

    OdpovědětVymazat
  3. Ano,souhlasím s tebou..Ve 13 je to fakt moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty tvoje designy prostě obdivuju!!! :))

    OdpovědětVymazat
  5. mě se tenhle doopravdy hodně líbí =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)