neděle, května 20, 2012

Brilliant weekend.

Tak jsem zase tady :) Je konec víkendu a já se Vám správně ozývám (kdo má radost, nechť třikrát poskočí a zatleská, ostatním co je to fuk tak ať jen šoupají nohama). Během víkendu jsem toho moc nenafotila, ale přeci jenom jisté momentky mám. V pátek jsem ráno letěla na jeden pohovor (o můj bože, po hodinové cestě Prahou jsem musela 15minut chodit vedle dvouproudové silnice, no nemálo jsem se bála). Z pohovoru jsem byla domluvená s přítelem, že dorazí nějak kolem poledního do Prahy a pak se sejdeme (konečně!). Po skončení pohovoru jsem si zašla do Ikei, měla jsem ji po cestě. Nakoupila jsem dárky babičce k narozeninám a já si zašla konečně na typický ikeácký oběd (kdo to tam taky tak miluje?). Největší porce masových kuliček, brusinková omáčka, bramborová kaše, mandlový dort, jedno kafe a jeden skořicový šnek. Kdyby to šlo, tak tam bydlím <3 



Po brutálním obědě jsem se setkala s přítelem a jeli jsme ke mě. Celý zbytek dne jsme se krásně flákali, zašli jsme na nákup a přemýšleli jsme věčně, co budeme jíst a co budeme dělat (což je u nás nejčastější). Toť pátek. V sobotu jsme se v poledne vydali na jeden zápas a po jenom nervy drásajícím průběhu jsme celý vyčerpaní jeli znova nakoupit a řešili, co lehkého k večeři. Nakonec (díky přítelovi) vyhrál těstovinový zeleninový salát, jo .. tak ten já ráda, ale jen pokud ho dělá přítel (to je upřímně taky jedna jediná věc, kterou si od něj nechám připravit a kdy ode mě má povoleno vařit) :D 


 Během celé soboty a zbytku neděle vypil přítel docela dost piv, až jsem se divila. Kvůli mě to kdysi přestal pít, ale teď zas začal (ovšem, kdo tyhle sladké sračky dokáže nazvat pivem že?). Nemá to v sobě ani kapku alkoholu, v létě to parádně osvěží (říká přítel, já pivo nepiji), tak mu to schvaluji :D 


No a dneska v neděli jsme ráno vyspávali vyčerpávající sobotu a odpoledne jsme šli na další zápas, tentokrát jsem tu měla spousty známých, takže přítel zas jen kulil oči (což poslední dobou dělá často). Pak jsme šli domů a přítel začal koukat na finále v hokeji a pak se sebral a jel domů (ještě teď je na cestě). 


Co vy a váš víkend? :) 

12 komentářů:

  1. Ten salát bych si klidně dala, vypadá lákavě :)) Můj víkend byl ve znamení klidu a hesla: nepředři se :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je v pohodičce víkend:D .. o jakou práci jde, že to bylo u silnice?! :O ... 'ikeácký' obědy já taky ráda!!<33:D, těstovinový salát taky můžu:D .. a pak dobře jste vyrazili ven, když bylo pěkně:D aspoň jsi pokecala se známýma:)) .. btw: pivko nepiješ?:D ... já jo:D a ty říznuté nějakým ovocem, jsou dobré:D ale není na pořádné:D!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to jsi mi teda nahnala pořádnou chuť k jídlu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. já opravdu zatleskala a zaskákala si a rovnou třikrát :D:)
    Mňami, ten salát vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. pivo je super věc a jak si dopadla na pohovoru?

    OdpovědětVymazat
  6. Jídlo v Ikei je nejlepší! Ty dortíky <3 Kéž by mi na to dali recept!
    Já jsem strávila celou sobotu na mažoretkové wsoutěži a v neděli jsem se z toho vzpamatovávala :D

    OdpovědětVymazat
  7. v ikei sem jedla jenom jednou a taky sem měla ty kuličky.. jsou skvělý ;))
    já celý víkend pomáhala našim se zahradou :DD

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych chtěla se jet podívat do ikei :) sakra už musíme jet do tý Prahy :D :D miluju těstovinovej salát, hrozně mi chutná ♥ můj víkend byl nudnej, protože jsem byla nemocná :(:(

    OdpovědětVymazat
  9. V IKEI bych taky klidně bydlela! :D mám strašně ráda to jejich kafe ! :D
    A ten salát vypadá hodně dobře :) já jsem většinu víkendu strávila čuměním na hokej :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ikeu zbožňuji , je mi tam příjemně . Přijde mi to tam obzvlášť dobře udělané z pohledu nás zákazníků . I když občas mě to tam mate , je to obrovské . Salát vypadá skvěle , nejlepší jsou jídla , která ti někdo naservíruje až přímo pod nos , to si vždycky nechám líbit .

    A kluci a pivo docela chápu , hlavně teď v tomto počasí . Určitě si měla krásný víkend , já byla nemocná , takže jsem si neužila jak atmosféru venku , tak tu vevnitř , furt jsem se dívala na filmy nebo spala .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)