pátek, května 04, 2012

It´s friday.

Olalá, krásné sluneční počasí a ještě k tomu pátek. Opravdu jsem spokojená, za chvíli vyrazím na nákup bot, koupím suroviny na vytvoření krému do narozeninového dortu, který jsem upekla mé kamarádce a kamarádovi (kteří dneska slaví narozeniny) a pak se budu připravovat na onu oslavu, kam večer kolem 10 jdu. 

Včera jsem měla ten pohovor. Ozvou se mi do úterka, to jsem na to zvědavá. Skoro nic jsem neříkala, pak blbý dotazník a adios. To bude zase mňamka. Dneska se mi zase ozvali z dvou prací, o které jsem se ucházela možná tak před dvěma měsíci. Docela pozdě :D 

Jaké jsou vaše plány na víkend? Já jdu zase v sobotu typicky na zápas, budu vybírat vstupné a pak kecat s lidma z týmu. Těším se, snad bude tak hezky jako dneska (ano, včerejší nejluxusnější bouřku nekomentuji, zkazila nám upřímně řečeno něco velice důležitého a celý tým je z toho docela smutný) - ale opravdu nemůžu říct, co to bylo, soukromí si chráním stále :) 

Mimochodem, fotila jsem průběh receptu toho dortu. 
Měl by někdo zájem o recept? ;)

(foto: http://lightsflorals.tumblr.com)

14 komentářů:

  1. nákup bot! jak já ti závidím !:)
    - mě by ten recept zajímal !:)

    OdpovědětVymazat
  2. recept sem hoď :))
    a užij si víkend :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Boni :) nechci nějak bonzovat nebo dělat zbytečné rozpory,ale jedna holka z blog.cz má stejnou přezdívku jako ty :D prvně jsem si myslela,že ten komentář je od tebe,ale potom jsem zjistila,že má úplně jiný blog blog je když tak zde :)
    http://honey-clover-world.blog.cz/

    Jn včera měli všichni bouřku jen nás to nějak minulo já dneska zmokla ze školy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Recept sem určitě hoď .))
    A uží si víkend :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Boni. Moc by jsme byli rádi za recept, když je jaro, tak nějáký ovocný salátek s ovocným dresingem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvím tady o receptu na dort, takže logicky jsem nabízela recept na dort, ne na něco jiného :)

      Vymazat
  6. takže si to užíj!!:D a u nás teda dneska chcalo:\\:D ... z práce se ti snad ozvou.. a příjmou!:)) ... a recept hoď!:)) .. btw: soukromí si chraň!!:D

    OdpovědětVymazat
  7. pořád ti držím palce s těma pracema :) ten recept jsem dej, bych to možná zkusila, ale nevim jak by to dopadlo :D na víkend budu asi doma a s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aha, promiň, byla jsem mimo. Nečetla jsem ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Potom vyfoť co sis pořídila :) snad ti ten pohovor dopadne co nejlíp :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)