středa, května 16, 2012

No work, no money, no funny.

Od včerejška se necítím nijak zajímavě (nezaměstnanost bolí). Ale tak to většinou je, když jsem studovala, tak jsem fňukala, jak chci strašně pracovat a mít pokoj od školy. To před rokem nastalo a já fňukala nad tím, že chci možná radši studovat, než smrdět v práci (a že doslova "smrdět", domů jsem přišla a cítila jsem ze sebe čokoládu, no k blití!). Když mě chvilkama přešlo fňukání o škole, přišlo fňukání, že radši budu bez práce. Ovšem .. to zatím patří k největšímu bodu úrazu. Sedím doma, flákám se (ano a je to strašně nudné), denně jsem schopná se třeba dvakrát vykoupat, abych zahnala nudu (a že se teda zapotím tím "nicneděláním"), čumím na MTV a nebo na různé kuchařské pořady (jo, celou televizi bych na místě sežrala) a nebo prostě vařím nebo hraju hry. Strašný! 

Ano, ze Student Agency se ozvali (světě div se - napíšu článek, jak na mě serou a za půl hodiny telefonát, docela mě to i vystrašilo). Místo toho, aby mi zařídili opravdu pořádné školení i ve stylu, že si sednu s hlavní šéfkou a konečně se dozvím, jak budu jezdit, jak často, s kým a hlavně za kolik peněz, tak místo toho jsem musela podpstoupit bambilion prohlídek za miliony, tisíce povinností a hned podepisování smluv bez toho, abych věděla, kolik budu mít? A pak že "průměr asi 70kč/h hrubého"? No tak to adios a radši půjdu makat do McDonalds. Skoro jsem se rozbrečela, že se mi pod rukama sype opravdu všechno. Takže logicky jsem se na tohle vysrala (ještě oznámili, že pokud skončím ve zkušební době, budu hradit nějaké super-cool částky, nasrat!).

Jo, abych to nezakřila - víte, co se konečně vyvíjí dobře? Můj vztah s rodičema (ano, prdel si nedělám!). Vidí, že chodím na pohovory, vidí že se snažím .. a oceňují to. Pamatujete na to, jak po mě chtěli neskutečné peníze? Už nechtějí, vycházíme si navzájem krásně vstříct, cítím se s nima konečně dobře. Včera jsme sedli nad kafem, sušenkama a řešili největší drby co se kdy staly. No neuvěřitelné .. Jsem za to fakt šťastná. 

Lidi, help me! Co mám psát za články? Nápady prosím :D

http://favim.com/image/427645/

15 komentářů:

  1. Jen chybička v nadpisu, má to být ,,no fun", funny je přídavné jméno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by to tak být, jen jsem tam prostě dala funny aby to líp znělo s money :)

      Vymazat
  2. Boniiiit!! To jsem ráda, že už s rodičema je to v pohodě ♥ snad práci najdeš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No jééje, to jsou tedy šmejdi ze Student Agency. Taky jsem tam chtěla pracovat, ale pak jsem to vzdala, protože tam chtěli hodně dobrou angličtinu a tu já nemám. No já mám 65,-/h a jsem ráda, protože se mi z toho nestrhává žádné sociální a zdravotní, protože to mám jako brigádu při pracáku a měsíčně si můžu vydělat max.4000,- ale pokud si vydělám víc, tak mi šéfka dá na ruku zbytek. Takže jsem ráda za práci aspoň 3x týdně :) To je fajn, že s rodičema už vycházíš, hodně sis protrpěla a doufám, že už to bude jen a jen lepší, kočko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo...snad se ti aspoň ten vztah s rodiči zlepší, protože potom jak se k tobě nehezky chovali.Když už nic..:DJo a článek? Hmmm...co třeba, kde se nejradši bavíš a trávíš čas? Nemyslim jenom kluby, ale třeba i restarace, parky, obchody, lesy, místa:)Někdy nevím, co v Praze podniknout(bože dej ať bydlíš v Praze jinak se propadnu hambou, že se pletu). Nebo...jak nastavit, aby blog vypadal tak krásně, jak vypadá ten tvůj:)Já třeba totiž vůbec neovládám HTML:Da tak. Ježiš...tebe chci někdy poznat, prtž ty se zdáš jako hrozně super holka:)!

    OdpovědětVymazat
  5. já nevydržím být doma dlouho ani když jsem nemocná, tak se nudím a šla bych do školy :) co je to za kravinu hradit nějaký peníze za zkušební dobu bo co? se asi posrali ne :/ super, že už to máš s rodičema v pohodě :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě stačilo když jsem nemocná a nevím co dělat. Já jsem ti říkala, že s rodičema se to urovná.;)). A práce? Tak i to se zlepší. Sice student agency mě překvapili.

    OdpovědětVymazat
  7. úplně vím jak ti je!!!:D ... a vidíš tvl, krása s těma rodičema, jsem ráda, že už to máš konečně cajk!!!!:)) (přišli k rozumu:D) a na zbytek už jsem ti předtím reagovala:D ... btw: vím jak zahnat nudu:D (kdyžtak design?!:D for mee kočko?!:D:*)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapiš si za uši, že máš automaticky napsat na maila kočko :* Ty jsi ve VIP sekci lidí, takže ty můžeš automatic napsat na maila jako "Bonitooo, naval design!" :D

      Vymazat
  8. uvidíš, že se nějaká dobrá práce určitě objeví))) ale platit za odchod když si v práci na zkušební dobu mi přijde pěkně debilní!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Mám radost, že jste si to s rodiči vyřešili. Určitě se takhle cítíš líp :-). Nějakou dobrou práci určitě najdeš, asi to chce jenom čas. Ale 70 Kč za hodinu? To je jaksi "přeplacené", vzhledem k tomu, že tam musíš beztak dřít jak šroub. Já bych se jim na to vykašlala, pokud ti neřekli předem, že za odchod budeš muset platit. A udělala bych třeba recepty♥ Ty mě hrozně baví, navíc ty jsi dobrá kuchařka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No ty krávo, za to já mám s mojí mamuškou poslední dobou velké výměny názoru..:D ale tak to gratulace.. ohledně práce.. jako sem ráda že jsem na škole to je děs s tou nezaměstnaností a když už něco sežen je ti chabé.. brácha má vyštudováný management obcho¨du a služeb a nic nemuže najit.. netěším se ažý školu dodělám já:/ a piš příhody nebo nějaké kritiky :D at se zasměju:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento článek mi připomíná mojí situaci ( která už ovšem trvá pár měsíců). :D To flákání se je hrozný, ale člověk si na to svým způsobem hrozně rychle zvykne. :/
    Ale stejně to chci změnit a to hodně rychle.
    Alespoň, že s rodiči se ti to uklidnilo. To u nás je to divoký pořád. :D I když taky povolili, ale stejně... a já se jim vlastně ani nedivím, že se jim ta moje nezaměstnanost nelíbí. :)
    Tak snad bude líp!:)

    OdpovědětVymazat
  12. No, vidíš.. já jsem vlastně taky hlášená na pracáku. :D To mi asi v tu chvíli, kdy jsem psala článek - nedošlo..
    To mi povídej, bylo by fajn mít alespoň nějaký finanční příjem.. Tahle situace začíná být totiž jaksi neúnosná.. Ale myslím, že ty sama nejlíp víš, o čem mluvím ( píšu). :)
    S těma přijímačkama je nejhorší to, že vlastně ani nevím, co se učit :/ A při mým štěstí budu umět to, co vůbec nebudu potřebovat.
    Jo, nemáme to jednoduchý.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)