středa, května 23, 2012

Summer is coming

Dobré ráno všem ranním ptáčatům tady na blogspotu či blogu. Musím říct, že ranní probuzení (které měl na starosti jak můj táta s telefonováním v MÉM pokoji, když spím, tak můj pes, který vlastní super-ultra dlouhé drápy a po plovoucí podlaze se to ráno "krásně" poslouchá) nebylo prostě nijak v dobrém slova smyslu. Jsem po snídani a teď přemýšlím, že se vrhnu na formování těla. Už mi nějak došlo, že léto přichází a že já díky fotbalu (sláva a díky bohu) jsem neskutečně zhubla, ovšem žádné posilování v tom nehraje roli a tak si připadám jak puding. Tudíž začnu doma pečlivě posilovat, aby můj zadek byl tvrdý jako kámen, břicho vypadalo jak čerstvý pekáč buchtiček a prsa pevná jako od řecké bohyně. Jo, to asi přeháním, ale snít může ne?! :D 

Teď se nějak obracím na Vás (kdo máte zkušenosti s dobrými posilovacími cviky). Znáte nějaké cvičení, styl, stránku, video (cokoliv!), kde je dobré posilování těla, aby člověk zhubnul a pořádně se zpevnil? Budu ráda za každou radu :)

http://lazygirlrunning.tumblr.com

10 komentářů:

  1. Já chci začít chodit s přítelem do posilovny a začít chodit běhat :-) Už se na ty moje nohy, zadek a břicho nedá koukat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já do posilovny ani tak moc nechci chodit, ale myslím, že tam nakonec stejně skončím (z jistých důvodů mám několik posiloven zadarmo), ale prostě tam nerada chodím :D

      Vymazat
  2. Zkus na břicho tohle :) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QjQHY2zKWeg
    a na nohy a celkový zpevnění je dobré tady tohle cvičení :) http://www.youtube.com/watch?v=tX-rgPB0kS8&list=PL47B5019332982166&index=1&feature=plcp
    Kdyžtak já na budu na blog přidávat každý den cvičená na určitý den, vždycky v pět :) Tak kdyby se ti chtělo cvičit tak dneska tam bude první cvičení na dnešek v pět :)
    A držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já cvičím, to co jsem už dávala na blog:D .. ( http://hollywood-princess.blog.cz/1204/jillian-michaels ) .. a prá jako puding:DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. to přirovnání k pudingu mě pobavilo ;D ale určitě to takové nebude:)
    já posilovala a cvičila docela dlouho,chvilku i fitko(a občas ještě cvičím),ale nějaké oblíbené cviky nebo stránky ani nemám,
    hodně blogerek si chválilo to 30denní cvičení s Jilian(myslím,že to tak bylo),tak to můžeš taky zkusit,jestli ovšem funguje ti asi neřeknu,cvičila jsem pouze 4 dny( pak jsem zhubla a to jsem nechtěla,tak jsem přestala:) ),takže to vypadá,že asi funguje:D:)
    a je to docela makačka,hlavně zezačátku,pak už se to poměrně dá:D:)
    http://thesecondchance.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zkoušela Jillian, ale bohužel jsem u toho moc dlouho nevydržela, pro mě to byla makačka :D ale už po dvou dnech jsem cítila pevnější břicho, takže na tom něco bude

    OdpovědětVymazat
  6. jak puding :DDD... také už makám na postavě :)

    OdpovědětVymazat
  7. já od nového roku průběžně cvičím s Jillian a musím uznat, že mi to neskutečně pomohlo. Konečně nemám rosolovitý zadek, při chůzi se mi nic netřepe a hlavně se mi zpevnilo břicho o což jsem usilovala ze všeho nejvíc.
    Začala jsem 30 days Shred a pak 6 pack six week, který cvičím pořád, protože břicho je pro mě ze všeho nejdůležitější.
    Teď začínám přemýšlet i nad dalším cvičením od Jill tak uvidím :)
    Ale opravdu tohle cvičení doporučuji, moc mi pomohlo a cítím se díky té změně skvěle :)

    Tady odkaz na blog Lili, která má na tohle cvičené nejlepší recenze a hlavně odkazy kde je stáhnout.
    http://freshlili.blogspot.com/2012/01/funguje-jillian-michaels-30-day-shred.html#comment-form

    http://freshlili.blogspot.com/2012/02/pekac-buchet-s-jillian-michaels.html

    http://freshlili.blogspot.com/2012/03/dalsi-krutoprisne-cviceni.html

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych na sobě měla začít makat, cvičila jsem chvili,ale nějak me to přestalo bavit,ale když jedeme k tomu moři letos tak bych se měla činit,ale cvičila jsem základní cvikY,ale na youtube jednou za dva dny s drsnákem robin, vím zní to divně+,ale opravdu si zadej pro ženy.cz a tam ti to vyjede,je to sice celkem makačka,ale par svalu jsem nabrala

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem začala asi před měsícem jezdit na rotopedu a vidím výsledky na nohách - jsou pevnější a celá jsem taková víc pohyblivější, ne jak dřív, že jsem byla i z rána ztuhlá. Ale protože kolo není na celé tělo, začala jsem postupně posilovat zbytek těla v podobě klasických sedůlehů, ''šlapání na kole v leže'' a takové normální cviky, které najdeš všude. Sedylehly jsou makačka, po prvních 12ti jsem umírala, ale dala jsem to na 20 a druhý den jsem byla mrtvá, každej pohyb jsem zaznamenala na břiše, bylo to příšerný :D Teď jak tu vidím ty rady, asi zaščnu makat víc, abych byla fit a taky né jako puding :D ;) Hodně štěstí s cvičením :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)