pondělí, července 23, 2012

Frrrrrrrrnk slavit.

Jak jsem slíbila, ještě se před narozeninami ozvu a tak jsem tu. Nyní se už nacházím s rodinou u babičky na venkově, kde se od dnešního odpoledne začne slavit. Čeká se ještě na nějaké lidi, kteří dorazí a pak se jde na to :) Upřímně řečeno, letos se netěším, nikdy jsem totiž dvacetiny nechtěla a prostě se mi nelíbí, to mi nikdo nevymluví. Nezájem :D 

Takže pro dnešek se s vámi asi loučím, nevím, zda se ještě ozvu - budu možná na FB, Formspringu nebo tak, takže kdyby něco, tak se někam ozvěte :D Adios. 

2 komentáře:

  1. Dvacetiny stojí za hovno. Vím o čem mluvím, včera sem je slavila já. :D

    OdpovědětVymazat
  2. já už přání psala:* ale užij si to kočko:* a pak tě snad donutím na ten nový design pro mě:D ... jinak vím o čem mluvíš:D já už letos 21 :OO :\\ už mi táhne na 30:D:DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)