středa, července 04, 2012

Když se to posere, tak přeci pořádně.

Tak vás po delší odmlce zdravím (zase). Nejspíš vás to už moc nebaví, jak se ozvu jednou za uherský rok, ale upřímně ani mě to nebaví. Celkově mě blog nebaví, jelikož za a) nemám čas, za b) nemám náladu, za c) mám svých starostí až nad hlavu a za d) ani nevím co bych přidávala. Nakonec práce skončila dřív, než začala, nebudu říkat proč. Příští týden jdu na zápis na vysokou školu (stále nechápu, že budu vysokoškolačka). Momentálně jsem po gigantických letech svobodná (rozejít se v dobrém je vždy to, co si přeju). Právě jsem dojedla vynikající domácí pizzu, bez které by mi moje břicho zpívalo píseň smutku. Včera jsem byla u kamarádky na baráku (jako závidět ji všechno, co tam má!), takže bazén, sauna, ping pong .. no užily jsme si. Takže se s vámi loučím a až bude lépe, ozvu se :)

12 komentářů:

  1. Ojéj, takže Bonitka je taky bez chlapa? :( To jsme to dopracovaly :( A taky nemůžu uvěřit tomu, že budu zas student :D Jsme to holky šikovné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je zvláštní, že vždycky zažíváme vcelku stejné věci, vid? :D

      Vymazat
  2. Někdy je to bez chlapů lepší.. Tak měj se hlavně dobře a užívej prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, já říkala že tu vysokou dáš!!:) S prací je mi to líto a s přítelem též, ale třeba se brzo objeví někdo nový:P

    OdpovědětVymazat
  4. http://honey-clover-world.blog.cz slečna má zajímavou přezdívku :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle slečnu nemá cenu řešit :D
      Stará známá kapitola, nedá si nic říct.

      Vymazat
    2. :D bože bože, já myslela, že tohle už lidi přestalo bavit..

      Vymazat
  5. až tě to bude zase bavit vrátíš se:) nemusis prece neco delat z povinnosti ;) a nepiš o pizze kdyz mam hrozny hlad:D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak třeba tě blog zase chytne a budeš mít náladu přidávat články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)