pondělí, září 03, 2012

Bonitčina osobnost od A až po Ž

Zdravím, dorazila jsem ze soustředění, celá zlámaná a pomlácená, ale spokojená. Místo toho, abych tu psala nějaké info, jak je a co je nového, tak vám sem šoupnu takovej zajímavej článek ohledně mé osobnosti. Článek jsem viděla u Kestrin Coleridge a opravdu se mi to líbilo. Takže let´s go ..
  • A - Ambiciozní: Mám své ambice, jako každý jiný, jen ty moje jsou přehnaně složité.
  • B - Bručoun: Když se urazím, tak bručím klidně i X hodin v kuse :D
  • C - Citlivá: Až moje povaha a znamení mluví o vůdčím typu, tak jsem citlivá až až.
  • D - Drzá: Ráda pronesu nějakou drzou připomínku a nevadí mi to.
  • E - Emancipovaná: Po X leté neshodě s rodičema se nebojím postavit na vlastní nohy.
  • F - Feministka: Hrozně stojím za ženskýma, a to bez prdele.. :D
  • H - Hypochondr: Furt si myslím, že budu mít nějakou zákeřnou nemoc. Hnus.
  • I - Ironická: Ironie a já, to je ta nejhorší kombinace. V ironii mluvím dnes a denně.
  • J - Ješitná: K tomu asi není co dodat, co?
  • K - Křiklavá: Hrozně křičím, ať už když mluvím v klidu nebo se hádám.
  • L - Líná: Lenost u mě vede, nikam se nehnu a vše dělám na poslední chvíli.
  • M - Mrňavá. Jsem maličká, chtěla bych být větší :D
  • N - Namyšlená: Bohužel no.. Ale ne vždycky :)
  • O - Odvážná: Odvaha je u mě tak 50 na 50. Někdy až moc, někdy zas moc málo.
  • P - Pravdivá: Řeknu prostě pravdu, ať se vám to líbí nebo ne :D
  • R - Rychlá: Ke své postavě a roztomile velkému zadku jsem dost rychlá.
  • S - Samostatná: Dokážu doma přežít dost dlouho, výchova už od základní školy.
  • T - Trdlo: Co na to říct? Dokážu pobavit veškeré lidi v okolí a nevadí mi to.
  • U -Úlisná: Jsem vychcaná jak mraky, to mi fakt nevadí :D Ale nejsem falešná.
  • V - Vztahovačná: Největší moje negativní vlastnost, myslím že není třeba okecávat.
  • Z - Zvíře: Takovou přezdívku mám od jednoho kamaráda. No, nechci detaily..
  • Ž - Živá: Jsem aktivní, někdy až moc aktivní. Někdy třeba i neusnu :D 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak ty jsi obrovská jak hovado, to nemám proti tobě šanci! :D

      Vymazat
  2. to je super nápad:) někdy,až se v hodinách nebo doma budu nudit si to taky zkusim:D muze byt fajn popremyslet nad tim,jaka vlastne jsem:D diky:)
    a tvá osobnost zni z tohohle dobře:)!
    thesecondchance.cz

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem citlivá a ambiciozní dost

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee to je dobrej článek. Možná se inspiruju a napíšu něco podobnýho. No půjdu na to:). Dělší dobu jsem chtěla něco takovýho napsat, tak díky za takovýhle nápad:)! Jinak, takhle když to čtu, tak mi snad připadáš jako hrozně nána(ale neber si to zle):D:D...asi bych si s tebou na živo nepokecala:D. Já jsem spíš slušná, citlivá:D. Nemám moc ráda typy, kterých je všude hodně jsou slyšet i za zavřenými dveřmi. Ale zase hodný se dostanou do nebe a zlý všude:D, takže to taky nejde brát tak moc špatně:D. Jak vidíš tak jsem i upřímná:D. Jo a možná jsi měla místo pravdivá napsat pravdomluvná:D. Aaa teď mě budeš nesnášet promiň:D. Stejně tě miluju♥:D

    OdpovědětVymazat
  5. To je úplně skvělý článek, má to nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uplne skvely napad, nektere veci mam podobne, vic nez pulku mozna:D:)

    OdpovědětVymazat
  7. originalita sa cení v každom smere:) a len málokto sa dokáže tak otvoriť myslím vo vlastnostiach :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)