středa, června 13, 2012

Králík půjde se špenátem, sny s matikou a kašel

Brý odpoledne. Vrhám se sem s plnou chutí se s vámi podělit o čerstvé novinky jako že pěkně kašlu ze včerejší bouřky nebo že se mi i po přijímačkách zdá o matematiky, což mě sere.

V první řadě dáreček ve stylu super-rozkošného králíčka nevyšel. Naše známá se tvářila hůř, jak ten králík, takže jsme si ho znova odvezli domů a v neděli se připravuje na převoz k mé kamarádce ze střední. No, nenechala bych toho chlupáčka u jedné známé, co si s ním plánuje na léto hrát a v zimě s ním zaplácnout talíř se špenátem

Další prča je, že zítra touhle dobou budu vědět svoje body z přijímaček (nepodělím se s vámi o ně, takovou ostudu si nechci udělat) :D Nicméně, je mi to fuk, jak to dopadlo. Tohle neberu sportovně, nýbrž tak, že jsem smířená s hledání pevné práce

Včera jsem byla u kamarádky v novém bytě a její ultra vybavenost bytu mě silně zarazila. Holt má peníze, takže si doplnila nový byt vcelku rychle. Otevřely jsme víno, brambůrky, zaply fotbal (pro kristova noho, už nechci čumět na ty trapné čutálisty, tenhle fotbal mě prostě nebaví) a hrabaly jsme se v její obrovské krabici se šperkama (neřekla bych to, ale má toho asi dvacet tun). Vyšla jsem z toho dobře i já, neboť jsem dostala dvoje krásné naušničky

Právě jsem po obědě (když máte hlad, opravdu si předtím nelakujte půl hodiny nehty, nezdobte je jak prase a pak nepočítejte s tím, že vám to hned uschne), mamka mi pomohla s přípravou toustů kvůli mým nehtům a teď tu sedím jak puk a připravuji se na nějakou domácí masku na obličej a tak :)

• domácí Švýcarky (skořicoví šneci z domácího těsta), pan králíček (nevíme stále pohlaví), mňamkózní toustíky bez mazacího sýru (který je pro mě silnou nutností) a jedny z naušnic od kamarádky (plus nalakované nehty)

17 komentářů:

  1. Ty nehty jsou ta houbičková metoda, že?:) To možná vyzkouším, vypadá to totiž hodně dobře. Toustíky bych si dala, miluju je, dlouho jsem je neměla :) Ty šneky taktéž:D Užij zbytek dneška:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaks.Udělala.Ty.Nehty.
    ??????????????????????
    (protože jsou prostě boží:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Typ na další článek - návod jak jsi udělala ty nehty! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Oo ty nehty dost luxus.!!. Snad jsi ti příjmačky zmákla.:). Taky jsem si dneska lakovala nehty a šla jsem si dělat oběd..ten se povedl, ale nehty jsem dělala na 2x.:D

    OdpovědětVymazat
  5. ňamňamňam, supr fotky
    jo a fotbal je naprd, nemá cenu se na něj koukat! :D

    OdpovědětVymazat
  6. máš moc hezký dess :) :) ten králíček je roztomilej ♥ když to dopadne dobře, tak se pochlub s přijimačkama, ale určitě ti to dopadlo dobře :) já na fotbal kouka s přítelem, ale jen na posledních 10 minut :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Boni psala jsem ti na e-mail ohledně designu s kterým na tebe vůbec nespěchám udělej ho až budeš mít čas, nálada a hlavně až se ti bude chtít ;), ale nevím zda ti to přišlo, možná ti to přišlo i víckrát nevím, mě to nešlo, tak se ptám zda ti to přišlo nebo ne? :) kdyžtak to zkusím poslat jindy ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Boni a muzu ti to poslat i s fotkami na icq? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ICQ skoro nechodím, seká mi to PC :( Radši ten mail .. (bonita.nymfa@seznam.cz) .. Je divné, že mi nic nepřišlo :(

      Vymazat
    2. Boni už se to poslala, tak bys tam měla mít 2 emaily :) :) Děkuji :-*

      Vymazat
  9. Zastřelit tě je málo! Zase jídlo, Omomomo! O.o, máš úžasného králíčka ^^

    OdpovědětVymazat
  10. skořicoví šneci? To musí být dobrota! nechceš nám napsat recept? :D Krásné nehty!

    OdpovědětVymazat
  11. krasny zajko, takych sme mali len vo vacsom kedysi u dedka a nechtiky su vydarene!

    OdpovědětVymazat
  12. dostala jsem chuť na tousty! :DD Takej krásnej králíček a známá ho nechtěla jo? o.O jak hnusné! :D :/ Bych si ho nechala :D
    Skořicový šneky jednou dělala babi,ale to už je hodně dávno,nechceš dát recept? :DD

    OdpovědětVymazat
  13. chudák králíček takhle odmítnout krasavca :) držím palce s těmi přijímačkama :) taky jsem chtěla rok pauzu ale už se mně do školy vubec nechce, že jsem žádnou přihlášku nepodala

    OdpovědětVymazat
  14. tak ty nehty jsou luxusní!! Mohla by ses jako pochlubit s postupem :D a nechceš mě seznámit s Tvojí kamarádkou co vlastní dvacet tuny náušnic?? :D Potřebuji doplnit své chátrající zásoby :D a jí určitě nepochybí :D
    Jinak ten zajíček je sladký ♥ a udělala jsi mi chuť na toustíky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)