úterý, června 12, 2012

Přijímačky za mnou a nával sladkého přede mnou

Zdravím. Tak jak nadpis napovídá, tak přijímačky mám za sebou. Nespala jsem od 4 rána, prostě jsem se probouzela, i když jsem prostě nervozní nebyla. Všechno to přišlo ve chvíli, kdy mi před můj obličej položili listy s matematikou a anglickým jazykem. Angličtina (podle mě) byla mnohem lepší a lehčí a v pohodě, než matematika. Z matematiky jsem všechno otipovala, můj boj a angličtinu jsem snad zvládla. Stíhala jsem to jen tak tak, ale stihla jsem. Teď jsem doma, spořádala jsem gigantickou nálož sladkého (zmrzlinu a rozmixované jahody s cukrem) a funím jak bernardýn. Za chvíli vypadnu za kámoškou a budeme zase kecat a drbat a já ji rovnou pomůžu s novým bytem, čerstvě se přestěhovala, tak ráda pomůžu. Pak se vám zas někdy ozvu, pa:)

9 komentářů:

  1. Ááá! Co mi to děláš! Máš vždycky, tak dokonale lahodné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď už záleží jen na osudu. Věřím, že ses dostala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. tyyyyjo takovýých mnaminek, tak hlavně aby ti ty přijímačky vyšli

    OdpovědětVymazat
  4. Áá taky bych si dala jahody <3 . Já jít na přijímačky , kde je matika tak to můžu předem zabalit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak jsi se aspoň odměnila!:) Stále doufám, že ti to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  6. to jsi hodná,že ji pomůžeš:)
    a jako vždy,mi opět děláš chutě:/:D
    a snad si to zvládla,držím palečky,pěstičky,všechno,co se jen dá:D:) !!
    thesecondchance.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ani se nedivím, že anglina byla lepší - ta je lepší vždycky! :D Tak snad si to zvládla :) bože jak já mám chuť na jahody! :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)